Flying Buddha kauplemise susteemi, L 124 Teataja. Euroopa Liidu. 63. aastakäik. Sisukord. Muud kui seadusandlikud aktid MÄÄRUSED

Tajusid justkui kogu maailma suuremana, sest nõupidamiste ruumist väljaspool toimus linnas pidev revolutsiooniline rahva mäss ja kuninga pantvangi draama. Naerukoht kobakäppadele! Peale väikest ootamist saime lauda. Isiklikult tundsin isegi pisut hirmu, kuidas ma nüüd kõiki veenma hakkan. Mängu dünaamika ja korraldus oli põnev. Väga nauditav ja põnev mäng!

Postitas Kaire Koidu Postitas Reis Lisa kommentaar Otsustasime see talv ka lõunanaabritel külas ära käia ja proovida kui kena lumeliug Cesise Ozolkalnsi radadel tuleb. Tee sinna oli küll üsna kehvakeses seisus metsavahe tee ja sõidu aeg venis pikemaks kui Googlemaps meile optimistlikult ennustanud oli. Hotell ise oli küllaltki naljaka korraldusega. Olime sõpradega võtnud mõlemad peretoad ja need kujutasid endast 2 eraldi toaga ja ühe dušširuumiga ühendatud tubasid, kus oli 4 üheinimese voodit.

Küsisime ka, et kas ka kaheinimese voodeid on võimalik saada.

Flying Buddha kauplemise susteemi

Vastati, et kes tahavad kaheinimese voodeid, siis lükake kokku. Vanemad mul vahetasid kaheinimese toaks, kus oli korralik suur voodi ja isegi väike elutuba diivaniga eraldi.

Sellest oleks perele ka küll olnud, suurem laps diivanile ja väiksem reisivoodisse.

Teinekord targem. Hommikusöök oli seal täitsa hea ja piisavalt laia valikuga. Hommikul sõitsime Ozolkalnsi suusakeskusesse. Oleme alati seal käinud, kuna tooltõstuk on ikka maru mugav, võrreldes ankrutega ja parasjagu seiklusrohke, kuna vahel lihtsalt ei suju see peale ja maha minek nii kenasti. Naerukoht kobakäppadele!

• Nadalavahetuse strateegiad

Kena lumelörtsi tuisuga ilm ei lasknud meil muidugi kaua seda kelgurõõmu nautida ja tibupoeg tüdis sellest üsna kiirelt ära. Järgnevad 2 tundi veetsime seal Flying Buddha kauplemise susteemi teisekorruse mängutoas. Peale lõunat siis võtsin mina oma laua ja läksin nõlvu katsetama. Rajad olid pisut sulalume pudised ja jää tükkidega, aga muidu täitsa tore. No jah.

Flying Buddha kauplemise susteemi

Värske mälestus Wemdaleni nõlvadest ei jätnud Cesisele eriti suurt võimalust. Sups ja oled all.

Postituste navigatsioon

Suuremale pojakesele olen ma jäänud see aasta juba igavaks ja aeglaseks mutiks. Oma kobakäplusega õnnestus mul umbes mingil kolmandal laskumisel ülepeakaela käia ja põlv vigaseks kukkuda.

Flying Buddha kauplemise susteemi

Tundus nagu iga teine mats, ehk no worrys ja sõitsin mõnusasti edasi kaks tunnikest. Õhtuks läks põlv räigelt paiste ja kõndida oli üli piin.

Ega siin Eestis võid vigaseks jäädagi, sest riikliku ortopeedi juurde sain aja alles juunikuusse, seetõttu pean ikka pappi köhima hakkama ja tervise eest vajalikud kulutused kandma.

Samal õhtul Valmieras väisasime hotelli kõrval olevat SPA keskust, mis oli täitsa uus ja korralik. Saunad ja basseinid olid ka täitsa mõnusad, ning lapsed said vees hullates ennast täitsa rihmaks rahmeldatud. Õhtusööki sõime Cili Pica restoranis, mis osutus üli populaarseks kohaks, kuhu on õhtuti raske kohta saada.

Peale väikest ootamist saime lauda. Toit oli täitsa okitoki, kui välja arvata, et minu ja mu ema salatile kallati peale pool purki chilli majoneesi.

Flying Buddha kauplemise susteemi

Lätlastele ilmselgelt meeldib majonees. Pitsa maitses seevastu täitsa hästi ja Flying Buddha kauplemise susteemi ei olnud majoneesi peal.

Hilisõhtul võtsime veel toas seltskonnaga eri läti õllesid. Naistele oli muidugi 2 eri kirsiõlut maitsta ja ühest sai täitsa minu lemmik õlu üldse.

• Jaga muuk Tehingute hinnad on 15

Järgmisel päeval oli maru suur kiusatus uuesti ikka mäele minna, aga raske otsusega ma ikkagi ei läinud ja hoidsin oma põlve. Endiselt oli rõve-valus kõndida.

Niisiis istusin mina magava pisi-tibuga 2 tundi autos ja joonistasin mõnusa muusika saatel. Siis oligi tore kodutee ees, millest pool ajast otsustas tibu oma hääleulatusega teada anda, kui halb maailm on. Selline sai siis meie teine suusatrip ja tõenäoliselt ka viimane see hooaeg, sest nüüd on juba lage vihmane kevad käes.